Information - Corona - Lanmaster

Coronaviruset – Läs detta innan du besöker butiken!

LanMaster har som ambition att ha butikerna öppna och fortsätta genomföra service/reparation av våra kunders enheter. Vi följer utvecklingen noggrant och arbetar med att minska risken för personal och kunder.

Om har symptom ber vi er att vänligen avstå från att komma in i butiken.

Säkerhetskopiera din enhet
Vi tar inte ansvar för informationen på din enhet när den lämnas in. Därför är det viktigt att du har sparat det som du vill behålla innan inlämning. 

Stäng av säkerhetsspärren Hitta min iPhone
Har du en iPhone måste du ha stängt av funktionen ”Hitta min iPhone” innan inlämning.

Försäkringsärende hos Telia
För att lämna in telefon med Telia-försäkring måste du fått ditt ärenden godkänt av försäkringsbolaget innan du lämnar in din enhet på LanMaster.
Skapa ditt försäkringsärende på bit.ly/teliaforsakring.

Kontakta oss på distans
Telefon: 020 41 22 00

Våra servicecenter

Oavsett om du vill laga din iPhone, Samsung eller Macbook är du alltid välkommen in till våra butiker. Ingen tidsbokning behövs, vi har drop-in i alla våra servicecenter. Samsungreparationer utförs i Stockholm och Sundsvall.

Stockholm

Rörstrandsgatan 39B
113 41 Stockholm

Servicetider

Måndag-Fredag: 09.00 - 17.00
Lördag: Stängt
Söndag: Stängt

Göteborg

Drottninggatan 2
411 14 Göteborg

Servicetider

Måndag-Fredag: 10.00 - 17.00 (30/9: 10.00-15.00)
Lördag: Stängt
Söndag: Stängt

Sundsvall

Gesällvägen 1
863 41 Sundsvall

Servicetider

Måndag-Fredag: 10.00 - 20.00
Lördag: 10.00 - 18.00
Söndag: 10.00 - 18.00

Örebro

Telia Butik Säljarevägen 1
702 36 Örebro

Servicetider

Måndag-Fredag: 10.00 - 18.00
Lördag: Stängt,
Söndag: Stängt